GGD West-Brabant
Geplaatst op: 23-03-2016 om 12:03 uur
Laatst gewijzigd op: 23-05-2017 om 09:54 uur

Ik heb een klacht

Onze collega's doen hun best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch gaat er soms wat mis. Als dat gebeurt, willen we het graag van u horen. We kunnen dan in actie komen om herhaling te voorkomen. Vertel aan de betrokken medewerker wat uw klacht is. Onze collega's zijn altijd bereid om te overleggen.

Samen met u werken we graag aan een oplossing van de situatie.

Neem hiervoor contact op met de betreffende medewerker. Bel ons via 076 528 20 00 of stuur ons een e-mail.

Komt u er samen niet uit? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris

Leidt direct contact met de betrokken collega niet tot een oplossing? Dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de klachtenfunctionaris van de GGD. Schrijf in uw reactie hoe onze GGD tot nu toe reageerde op uw klacht. Maak hiervoor gebruik van onderstaand klachtenformulier:

Hoe gaan we om met uw klacht?
Binnen één week vertellen we wie uw klacht behandelt. Binnen 4 weken ontvangt u een reactie van ons.
Heeft u hulp nodig bij het beschrijven van uw klacht?

Zorgbelang Brabant kan u helpen met het beschrijven van uw klacht. Neem contact op met:

Adviespunt Zorgbelang
T: 0900 - 243 7070
E: adviespunt@zorgbelang-brabant.nl

Ontevreden over hoe wij uw klacht behandelden?

Bent u ontevreden over hoe wij uw klacht behandelden? Dan kunt u naar de Klachtencommissie voor de GGD’en Brabant en Zeeland. Zij nodigt u dan uit voor een hoorzitting en geeft een oordeel over uw klacht. De commissie adviseert de GGD dan ook over de afhandeling.

De directeur van de GGD informeert u schriftelijk over haar uiteindelijke besluit en over de maatregelen die de GGD gaat treffen

Bent u niet tevreden met de uitspraak van de klachtencommissie of van de directeur? Dan kunt u terecht bij de Nationale Ombudsman.

Meld uw tip, idee of klacht: