Laatst gewijzigd op: 16-08-2019 om 14:24 uur
Ik heb een klacht
Onze collega's doen hun best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch gaat er soms wat mis. Als dat gebeurt, willen we het graag van u horen. We kunnen dan in actie komen om herhaling te voorkomen. Vertel aan de betrokken medewerker wat uw klacht is. Onze collega's zijn altijd bereid om te overleggen.
Samen met u werken we graag aan een oplossing van de situatie.
Neem hiervoor contact op met de betreffende medewerker. Bel ons via 076 528 20 00 of stuur ons een e-mail.
Komt u er samen niet uit? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris
Leidt direct contact met de betrokken collega niet tot een oplossing? Dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de klachtenfunctionaris van de GGD. Schrijf in uw reactie hoe onze GGD of GHOR Brabant Midden-West-Noord tot nu toe reageerde op uw klacht. Maak hiervoor gebruik van onderstaand klachtenformulier: