Laatst gewijzigd op: 09-12-2020 om 16:35 uur
Ik heb een klacht
Onze collega's doen hun best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch gaat er soms wat mis. Als dat gebeurt, willen we het graag van je horen. We kunnen dan in actie komen om herhaling te voorkomen. Vertel aan de betrokken medewerker wat je klacht is. Onze collega's zijn altijd bereid om te overleggen.
Samen met jou werken we graag aan een oplossing van de situatie.
Neem hiervoor contact op met de betreffende medewerker. Bel ons via 076 528 20 00 of stuur ons een e-mail.
Kom je er samen niet uit? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris
Leidt direct contact met de betrokken collega niet tot een oplossing? Dan kun je je klacht schriftelijk indienen bij de klachtenfunctionaris van de GGD. Schrijf in de reactie hoe onze GGD of GHOR Brabant Midden-West-Noord tot nu toe reageerde op je klacht. Maak hiervoor gebruik van onderstaand klachtenformulier: