GGD West-Brabant
Geplaatst op: 23-03-2016 om 12:03 uur
Laatst gewijzigd op: 09-12-2020 om 16:35 uur

Ik heb een klacht

Onze collega's doen hun best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch gaat er soms wat mis. Als dat gebeurt, willen we het graag van je horen. We kunnen dan in actie komen om herhaling te voorkomen. Vertel aan de betrokken medewerker wat je klacht is. Onze collega's zijn altijd bereid om te overleggen.

Samen met jou werken we graag aan een oplossing van de situatie.

Neem hiervoor contact op met de betreffende medewerker. Bel ons via 076 528 20 00 of stuur ons een  e-mail.

Kom je er samen niet uit? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris

Leidt direct contact met de betrokken collega niet tot een oplossing? Dan kun je je klacht schriftelijk indienen bij de klachtenfunctionaris van de GGD. Schrijf in de reactie hoe onze GGD of GHOR Brabant Midden-West-Noord tot nu toe reageerde op je klacht. Maak hiervoor gebruik van onderstaand klachtenformulier:

Meld uw klacht digitaal

Binnen 5 werkdagen laten wij u weten wie uw klacht behandelt. Binnen 6 weken reageren wij op uw klacht. Om uw klacht goed te kunnen behandelen, hebben we enkele gegevens van u nodig:

Heeft u hulp nodig bij het beschrijven van uw klacht?

Zorgbelang Brabant kan u helpen met het beschrijven van uw klacht. Neem contact op met: 

Adviespunt Zorgbelang
T: 0900 - 243 7070
E: adviespunt@zorgbelang-brabant.nl